A Tiktok népszerűbb, mint valaha

A digitális reklámügynökség kollégái folyamatosan figyelik a Tiktokon sikeres tartalom megosztókat. Rengeteg, még hazánkban kiaknázatlan potenciál rejlik ebben az oldalban és ma már közel sem igaz, hogy csak a legfiatalabb tinik érhetők el rajta. Az online ügynökség több ügyfele is már szeretne a Tiktokon is hirdetni, aminek az egyik módja a Tiktokinfluenszerekkel való együttműködés. A digitális reklámügynökségszerint akinek a célközönsége a fiatalabb korosztály, annak ma már elengedhetetlen részét kell képezze a marketing költségvetésének a Tiktokon való hirdetés és jelenlét is. Mert bizony az online ügynökség abban is tud segíteni, hogy a cég számára létrehozzon egy profilt a jelenleg legnépszerűbb közösségi média oldalon. De ne essünk bele abba a csapdába, hogy csak azért, mert népszerű, jelen kell lenünk nekünk is és folyamatosan gyártani kell a tartalmakat még egy felületre. Az ügynökség munkatársaival való konzultáció segíthet abban, hogy letisztázzuk, hogy a céljaink és a célközönségünk legoptimálisabb elérése érdekében mely felületeken érdemes aktívabbnak lennünk. Ez segít majd, hogy ne aprózzuk el az időnket és energiánkat olyan tartalmak gyártására, amelyek igazság szerint persze jó, ha vannak, de valós eredményeket nem generálnak számunkra.

Author: Sallo Tünde