Egy meglepő céges karácsonyi ajándék története

Ön is szeretné céges karácsonyi ajándékkal meglepni ügyfeleit, dolgozóit? Akkor figyeljen, egy elképesztően meglepő történtet szeretnénk megosztani Önnel!

Minden idők egyik legsikeresebb reklámkampányának is nevezhető a kanadai WestJet légitársaság zseniális ötlete, amellyel céges karácsonyi ajándékkal lepte meg ügyfeleit. A légitársaság kiválasztott néhány utast, akiket furfangos módon kifaggatott, milyen ajándékot szeretnének kapni karácsonyra, élőben beszélgethettek a Mikulással, míg az leleményesen kérdezgette az utasokat és közben jegyzetelt is. Aztán az utasok mit sem sejtve, ki-ki poénra véve a kérdéseket, felültek a repülőgépre, hogy megérkezzenek célállomásukra.

ceges-ajandekDe amíg az utasok a felhők fölött mit sem sejtve utaztak, addig a légitársaság krampuszai a célállomáson villámgyorsan bevásároltak az előzőleg kifaggatott utasok kívánságlistái alapján. Amikor az utasok leszálltak a repülőgépről és elindultak a csomagjaik felé, ekkor kezdődött a nagy meglepetés: csomagjaik helyett ugyanis személyre szabott, illendően becsomagolt ajándékdobozok várták az embereket, ráadásul az ünnepi hangulatot fokozta a karácsonyi zene, a díszvilágítás és a műhó.

Az utasok legnagyobb meglepetésére, mindenkit az az ajándék várt, amit felszálláskor a Mikulástól kért: volt, aki a legújabb okostelefont kapta, mert azt kérte, aki LCD televízióra vágyott, annak az érkezett a futószalagon, de olyan is volt, aki poénból zoknit meg alsóneműt kért és azt is kapott ajándékba.

Az ötlet egyszerűen zseniális, hiszen sokszor volt már arról szó, hogy milyen személyre szabható és személyes céges karácsonyi ajándékkal lehetne meglepni az ügyfeleket, de ennél személyesebbet, mint, amit a WestJet légitársaság kitalált, el sem tudnánk képzelni!