Őrült időszakok az e-kereskedelemben

A magyar reklámügynökségek már nyáron elkezdik a felkészülést az év végi hajrára. Ilyenkor az online világ is felpörög, az eladások az egekbe szöknek. Ha szeretnénk, hogy a mi webáruházunk is maximalizálni tudja eladásait vegyük igénybe az online ügynökség szolgáltatásait. Talán még nem vagyunk elkésve a karácsonyi akciók és promóciós kampányok összeállításában. De például az egyik top magyar havi magazin kuponnapjairól idénre már lekéstünk. Az online ügynökség segíthet, hogy a novemberi, hazánkban is egyre népszerűbb, fekete péntek vásárlási hullámra felkészítsen minket. A sokáig csak külföldön, főleg Amerikában népszerű akciós napon brutálisan sok minden lehet értékesíteni az interneten, ha jól csináljuk. De ha nem értünk hozzá, bízzuk a magyar reklámügynökségek valamelyikére, hiszen ők pontosan jól ismerik, hogy ilyenkor milyen kommunikációra van szükség. Illetve tudják, hogy az emberek zöme nem szeret a tömött bevásárlóközpontokban a kígyózó sorokban várakozni a kasszáknál, tehát ők könnyebben megnyerhetők, hogy a mobiljukon ,vagy laptokjukon keresztül, otthon kényelmesen vegyék meg azt ,amire vágynak. Ilyenkor a hatásos kommunikációs és marketing eszközök általában működnek és töredékébe kerülnek annak, mint amit a vásárlási láz után profitként elkönyvelhetünk. Apropó könyv, a karácsonyi időszakban még mindig könyvekből adnak el a legtöbbet, tehát ha könyvekhez kapcsolódó termékünk van, igyekezzük ezt jól láthatóan kommunikálni az online térben is.

Author: Sallo Tünde