A közösségi marketing hatásai

A közösségi marketing egy néhány éves tevékenységi forma, mely célja a befolyásolás, illetve a vásárlás ösztönzése.

kozossegi_marketing

Első időkben a szakemberek abban bíztak, hogy a közösségi hálókon majd értékesíteni is lehet a vállalatok termékeit, illetve szolgáltatásait, de ennek sikertelensége új szemszögből világította meg a feltárulkozó lehetőségeket. A marketing ezen új formája egy addig friss terepen született meg, ahol milliók fordulnak meg naponta és az őket ért hatások által befolyással lehet lenni rájuk. A  közösségi marketing lényege, hogy passzív módon érjen el vásárlást ösztönző hatást, anélkül, hogy az emberekben rossz érzés és vélemény alakuljon ki az adott vállalat felé. Ez eleinte egy nagyon nehéz feladatnak látszott, hiszen még sok tapasztalata nem is volt a marketing szakembereinek ebben, de az idő múlásával rájöttek ennek a módjára és megfelelő módon tudták segíteni ügyfeleiket a közösségi oldalakon keresztül.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük