A mobilmarketing lényege
Mi az a mobilmarketing, kérdezhetik sokan?
A mobilmarketing egy új ágazata a marketingnek, mely az állandóan nálunk levő eszközre építi a jövőjét. A marketing ezen formája még csak most alakult ki, szokni kell és a benne rejlő lehetőségeket kutatni, hiszen az egész alapja a mobiltelefon, mellyel manapság már minden tíz év feletti személy rendelkezik. Ez által pedig egy olyan közeget biztosít, ami lehetővé teszi a fogyasztókkal történő állandó kapcsolattartást és fenntartást. Ilyen lehetőség eddig még nem létezett a marketing szakemberek számára és új kapukat nyitott az értékesítés előtt is. Szóba jöhet az sms, vagy az mms, melyek szöveges, képi és hangüzenetek továbbítását teszik lehetővé, így számtalan féle reklámozási lehetőséggel élhetnek a vállalatok. Emellett szóba jöhet a marketing képviselői számára a bluetooth is, mely rövid hatósugarú rádiós kapcsolat létrehozatalára képes, ezzel is új megoldásokra lelhetnek a mobilmarketing szakemberei. Érdemes kicsit nagyobb figyelmet szentelni a marketing ezen formájának, hiszen magát a jövőt képviseli.