A reklámügynökség fontossága SEO használata esetén

Egy külföldi és egy magyar reklámügynökség összehasonlításakor sok hasonlóságot és eltérést lehet felfedezni. Ám egy valami egészen biztos, mindkét ügynökségnél kiemelt szerepe van a SEO szolgáltatás nyújtásnak. Egy külföldi és magyar reklámügynökség esetén is nagyon jó teszt magáról a cégről, hogy milyen könnyű rájuk találni. Ugyanis, ha egy magyar reklámügynökség saját magát képes a Google találati lista élére feltornászni, akkor jó esélyünk lesz rá, hogy ugyanerre képes a mi cégünkkel is. Ám még a legprofibb szakemberek is hajlamosak néha elkövetni hibákat. Először is néha előfordul, hogy nem a megfelelő kulcsszavakat választják ki. Minden népszerű kulcsszónak megvannak a top helyezettjei, és ők általában rendkívül nagy erőforrásokat fektetnek a pozíciójuk megtartásába. Ezért lehet, hogy erőn felüli próbálkozás az ilyen kulcsszavak találatai között előre kerülni. Ehelyett érdemes longtail kifejezésekkel próbálkozni, amik igaz, hogy sokkal specifikusabbak, de pont emiatt sokkal relevánsabb látogatókat szerezhetünk velük. Ezeket a hibákat mind a külföldi, mind pedig a magyar reklámügynökség alkalmazottai hajlamosak elkövetni.

Vélemény, hozzászólás?