Facebook hirdetés aranyszabályai

Ha Facebook hirdetés készítésébe kezdünk, van néhány aranyszabály, amiket jobb, ha szem előtt tartunk. Az egyik lényeges dolog, hogy legyünk lényegre törőek, ne eresszük bő lére mondandónkat, mert senki se fogja elolvasni hirdetésünket. Illetve, ha bele is kezd az olvasásba, nagy esély van rá, hogy a Facebook hirdetés végéhez nem ér el. A Facebook hirdetés készítésénél még arra is érdemes odafigyelni, hogy jó minőségű képekkel illusztráljuk mondandónkat. Ha a kép nem fogja meg az olvasót, az az általuk képviselt minőségről is árulkodik. Sőt, mindig csak olyanról írjunk a Facebook hirdetésben, ami összhangban van vállalatunk profiljával. Persze érdemes figyelemmel kísérni a konkurencia marketing tevékenységét is, akár még ötletet is meríthetünk belőle, de ha egy frappáns szöveggel találkozunk, ne másoljuk le. Akkor pedig főképp ne vegyünk át semmit a konkurenciától, ha valamiben eltérő a tevékenységünk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük