Miért éri meg együttműködni egy ügynökséggel?

Ösztönös emberi tulajdonság, hogy bár általában tudjuk, hogy az újdonság, az innováció jó dolog, mégis bennünk van a félelem ezektől a dolgoktól. És ezt érezhetik azok a cégek és vállalkozások is, akik korábban még nem dolgoztak együtt marketingügynökség csapattal. A marketingügynökség is sokszor érzi a kezdeti bizalmatlanságot egy-egy új ügyfelénél. Hogy bár tudják, hogy szükségük van a szolgáltatásaikra, az ajánlások és referenciák alapján mellettük döntöttek, mégis szkeptikusan, gyanakvón állnak hozzá a kezdeti időkben. Ezért a marketingügynökség mindent megtesz azért, hogy ezt a vélt feszültséget és ellenállást feloldja. És mi sem lehet jobb és erősebb meggyőző erő, mint amikor megkezdődik a közös munka és szép folyamatosan már szemmel látható eredményeket is produkál az együttműködés. De most nézzük is meg, hogy miért éri meg bizalmat szavazni a marketingügynökség szakembereinek. Rájuk bízhatunk például olyan feladatokat, mint a hosszú és rövidtávú marketing stratégia kidolgozása, a marketing költségvetés összeállítása, márkaépítési feladatok, versenytárselemzés és piackutatás, és még hosszan folytathatnánk a sort. Egy ilyen ügynökség marketingszakértői globális szemléletmóddal és rálátással rendelkeznek a legújabb marketing technikákról és trendekről. Képesek objektíven  meglátni termékeink erősségeit és gyengeségeit is, és sokszor ez a külső nézőpont az, ami képes átlendíteni egy adott márkát a stagnálás fázisán.

Vélemény, hozzászólás?