Ügynökség választása

Sok cég életében eljön az a pillanat, amikor a marketing feladatokat már nem belső erőforrásból kívánja megoldani, hanem kiszervezi egy külsős cégnek. Ez teljesen rendben van, hiszen egy idő után a fejlődés sokkal pontosabb és precízebb ügymenetet kíván meg a cégtől minden területen, így a marketing feladatok terén is. A legtöbben ilyenkor az internetek kezdenek el digitális ügynökség vagy reklám ügynökség után keresgélni. A találatokat érdemes több szempont alapján értékelni. Az már, hogy egy digitális ügynökség erre a keresőszóra a találatok elején szerepel, mindenképpen bizalomra ad okot, hiszen a keresőmarketing lényege, hogy a meghatározott keresőszavakra a Google találati listájának az elején szerepeljünk. Ezt pedig, ha a saját cégével meg tudja tenni, miért ne tudná a mienkkel is? Érdemes megnézni magát a honlapot. Az igényesen felépített és megszerkesztett honlap alapján bízhatunk benne, hogy a mi honlapunk készítésénél vagy átalakításánál is magas minőségre fognak törekedni. Egy reklám ügynökség weboldalán általában fel vannak tüntetve a referenciák, amik szintén segíthetnek a döntésben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük